LED Heckklappenleuchte

  • Wie gut, dass meine Exfrau aus Thüringen kommt....von daher weiß ich, was das heißt.


    In diesem Zusammenhang vermutlich so was wie "Na und". :)

    ... böser Patzer, "Nu" ist reines, klassisches sächsisch - nicht thüringisch 8o;

    PHEV, Österreicher Prestige aber mit RSPA & ECS, Panoramadach, sunset red, abnehmbare AHK; bestellt: März 21, abgeholt: Feb 22

    Software Version: NX4e_H.EUR.S5W_L.001.001.230601

    Moped: BMW R1200RT


    Danke und Gruß, der THU

  • ... böser Patzer, "Nu" ist reines, klassisches sächsisch - nicht thüringisch

    I kimm aus Z'minga. Do is des ois des seibe....:D

    Wenn Du mich verstehst......

    TLE 1.6 T-GDI 4WD Premium mit DCT und Sicherheitspaket in White-Sand-Metallic (BJ 2016 also vor FL)
    Also alles, außer Leder und Panoramadach, dafür mit ein wenig selber eingebautem Schickimicki :)


    Allzeit knitterfreie Fahrt wünsche ich

  • I kimm aus Z'minga. Do is des ois des seibe....:D

    Wenn Du mich verstehst......

    Minga, Hauptstod vo Bayan: Minga Aussproch: [ˈmɪŋ(:)ə] is de Haptstod vo Bayern. In da Umgebung (20–30 km) hoasst ma s oft aa oafach de Stod. Minga is mid mehra wia 1,5 Milliona Eihwohna de gresste Stod vo Bayern und hinta Berlin und Hamburg de drittgresste Stod vo Deitschland. De Stod gheat zu de wichtigstn Wirtschofts-, Vakeas- und Kuituazentren vo Eiropa. Minga is aa da Vawoitungssitz vom Regiarungsbeziak Obabayern.

    adler-0020[1].gif

    PHEV, Österreicher Prestige aber mit RSPA & ECS, Panoramadach, sunset red, abnehmbare AHK; bestellt: März 21, abgeholt: Feb 22

    Software Version: NX4e_H.EUR.S5W_L.001.001.230601

    Moped: BMW R1200RT


    Danke und Gruß, der THU

  • :m0011: Mady my day.
    Ein Wissender.....wie erfrischend.

    TLE 1.6 T-GDI 4WD Premium mit DCT und Sicherheitspaket in White-Sand-Metallic (BJ 2016 also vor FL)
    Also alles, außer Leder und Panoramadach, dafür mit ein wenig selber eingebautem Schickimicki :)


    Allzeit knitterfreie Fahrt wünsche ich

  • Heute war der Einbau.... MEGA helle LED.....:m0007: TOP

    Foto....könnte besser sein...

    Vielleicht noch einmal im dunklen...

    Dateien

    EZ.11/2016 , Premium Automatik, White Sand, LED Innenraum , Drive-Emotion Heckspoiler
    Windabweiser, Einstiegsleisten Beleuchtet, Blaue LED Fußraumbe. Türprojektion Hyundai Logo , Subwoofer ATB25P, Marderschutz , Standheizung :love: , US-Konsolenabdeckung, Spiegel-Dashcam, Trittbretter, Keramikversiegelung 2fach, LED H7 Fernlicht, Allwetterreifen Imperial All Season Driver XL , 245/45 ZR19 102Y




  • Sind die gelblich

    NEIN , weiß.. richtig hell

    EZ.11/2016 , Premium Automatik, White Sand, LED Innenraum , Drive-Emotion Heckspoiler
    Windabweiser, Einstiegsleisten Beleuchtet, Blaue LED Fußraumbe. Türprojektion Hyundai Logo , Subwoofer ATB25P, Marderschutz , Standheizung :love: , US-Konsolenabdeckung, Spiegel-Dashcam, Trittbretter, Keramikversiegelung 2fach, LED H7 Fernlicht, Allwetterreifen Imperial All Season Driver XL , 245/45 ZR19 102Y